View Thread: Console komandos su paaiškinimais
voice_enable 0 - mikrofono garsai, 0 išjungti, 1 įjungti
cl_ejectbrass 0 - išjungia kulkas lekiančias iš ginklų
cl_phys_props_enable 0 - išjungia šiukšles mapuose, kraują, bei visokius kitus smulkius objektus
cl_phys_props_max 0 - išjungia šiukšles mapuose
cl_radartype - solidus radaras
cl_ragdoll_physics_enable 0 - išjungia rodymą, kaip žaidėjas miršta ir mirusiųjų lavonus
cl_show_splashes 0 - vandenyje išjungia splashus
cl_righthand 1 - Ginklas dešnėje rankoje
fps_max 101 - FPS maksimumas
mat_antialias 0 - išjungia antialiasingą
mat_bumpmap 0 - šjungia bumpmappingą
mat_clipz 1 - išjungia nematomų objektų vaizdavimą
mat_fastnobump 1 - greitesnis bumpmappingas
mat_fastspecular 1 - greitesnis atspindžių apšvietimas
mat_mipmaptextures 1 - kuo toliau objektas, tuo žemesnė kokybė
mat_hdr_ena**** 0 - išjungia high dynamic range (HDR) apšvietimą
mat_picmip 2 - mažesnė tekstūrų kokybė--nustatykite tarp 0 ir 4
mat_reducefillrate 1 - sumažina šėšėlio užpildymo reitą
mat_specular 0 - išjungia atspindžių apšvietimą
mat_trilinear 0 - išjungia trilinear filtravimą
mat_wateroverlaysize 16 - žemesnė vandens kokybė
mat_vsync 0 - išjungia vertikalią sinchronizaciją (VSYNC)
mp_decals 50 - kiek kulkų ar pan. bus rodoma
muzzleflash_light 0 - išjungia muzzleflashą
r_avglight 0 - išjungia vidutinį apšvietimą
r_cheapwaterend 1 - prastesnis vandens vaizdavimas
r_cheapwaterstart 1 - prastesnis vandens vaizdavimas
r_decal_cullsize 2 - kuo toliau objektas, tuo žemesnė kokybė
r_decals 0 - išjungia žaidėjų spray tagus
r_drawflecks 0 - išjungia kulkų poveikį
r_drawmodeldecals 0 - modeliuose išjungia atvaizdus
r_eyes 0 - iš žaidėjų modelių pašalina akis
r_lightaverage 0 - išjungia vidutinį apšvietimą
r_lod 3 - nustato modelių kokybę--nustatykite tarp -5 ir 5
r_occlusion 0 - išjungia okliuziją--prastesnė paveikslėlių kokybė, tačiau didelis FPS prieauglis
r_propsmaxdist 100 - žemesnė objektų fedingo distancija
r_rootlod 2 - žemesnė kokybė žaidime
r_shadows 1 - pasirinkite 0, kad išjungtumėte šėšėlius (nerekomenduojama)
r_teeth 0 - iš žaidėjų modelių pašalina dantis
r_waterforceexpensive 0 - išjungia aukštos kokybės vandenį
rope_averagelight 0 - išjungia vidutinį apšvietimą ropesuose
rope_smooth 0 - išjungia antialiasingą ropesuose
rope_wind_dist 0 - išjungia vėjo efektus
net_graphpos 2 - koreguoja netgraph poziciją ekrane
r_mmx 1 - Įjungia MMX procesoriaus palaikymą. Nedidelis fps prieauglis be kokybės praradimo
r_sse 1 - Įjungia SSE procesoriaus palaikymą. Nedidelis fps prieauglis be kokybės praradimo
r_sse2 1 - Įjungia SSE2 procesoriaus palaikymą. Nedidelis fps prieauglis be kokybės praradimo
r_3dnow 1 - Įjungia 3DNOW procesoriaus palaikymą (tinka tik AMD procesoriams). Nedidelis fps prieauglis be kokybės praradimo
r_decal_cullsize 0 - Ši komanda nustato rodomų objektų minimalų dydį pikseliais. Leidžia matyti paliktas kulkų skyles iš didelio atstumo. Labai mažas fps sumažėjimas, pagerina grafinius efektus
cl_smooth 0 - Ši komanda realiai tik mažina fps, o kokybė nepagerėja, dėl to ją galima drąsiai atjungti. Paprastai ji būna įjungta (cl_smooth 1)
fog_enable 0 - Ši komanda išjungia rūką, visiškai neturi įtakos granatų dūmams. Nedidelis vaizdelio kokybės suprastėjimas, didelis fps prieauglis
cl_allowupload 0 - Ši komanda uždraudžia siųsti failus į serverį iš tavo kompiuterio. Sumažina pingą.
r_lod 0 - Pagerina, arba pablogina, tolimo žaidėjo modelio kokybę. 0 – blogas modelis, daugiau fps, 5 – geras modelis, mažiau fps. Nedidelis vaizdelio kokybės suprastėjimas
cl_ejectbrass 0 - Išjungiame iššaudytų gilzių vaizdavimą. Nedidelis fps prieauglis
mat_picmip - nustato tekstūras 0 - high 1 - medium 2 - low
r_rootlod - nustato modelius 0 - high, 1 - med, 2 - low
r_shadowrendertotexture - 1 ijungia visu žaidėju šešelius
cl_crosshairscale 2900 - taikinuko dydis. kuo didesnis skaičius tuo mažesnis taikinukas ir atvirkščiai
jpeg_quality 100 - geriausia sreenshoto kokybė
net_graph 3 - rodo fps, pinga ir kita naudinga info
zoom_sensitivity_ratio .77 - awp jautrumas
mat_dxlevel 80 - dx levelis, kuo maziau tuo daugiau fps
sensitivity 3 - peles jautrumas
cl_downloadfilter nosounds - nesiunčia is serverio garsu
quit - išeiti iš žaidimo
rate 25000 - Nustato kiek duomenų/informacijos išsisaugai iš serverio kai prisijungi prie - į 14.4 prisijungimą, nustato tavo reitus į 1500 - 33.6k prisijungimui naudojama 3000 - 56k modemui naudojama 3500 - ISDN sturi būti 5000 - kiti greitesni prisijungimai turi būti tarp 5000 ir 9999
Tiesiog pamačiau ir norėjau pasidalinti
cl_ejectbrass 0 - išjungia kulkas lekiančias iš ginklų
cl_phys_props_enable 0 - išjungia šiukšles mapuose, kraują, bei visokius kitus smulkius objektus
cl_phys_props_max 0 - išjungia šiukšles mapuose
cl_radartype - solidus radaras
cl_ragdoll_physics_enable 0 - išjungia rodymą, kaip žaidėjas miršta ir mirusiųjų lavonus
cl_show_splashes 0 - vandenyje išjungia splashus
cl_righthand 1 - Ginklas dešnėje rankoje
fps_max 101 - FPS maksimumas
mat_antialias 0 - išjungia antialiasingą
mat_bumpmap 0 - šjungia bumpmappingą
mat_clipz 1 - išjungia nematomų objektų vaizdavimą
mat_fastnobump 1 - greitesnis bumpmappingas
mat_fastspecular 1 - greitesnis atspindžių apšvietimas
mat_mipmaptextures 1 - kuo toliau objektas, tuo žemesnė kokybė
mat_hdr_ena**** 0 - išjungia high dynamic range (HDR) apšvietimą
mat_picmip 2 - mažesnė tekstūrų kokybė--nustatykite tarp 0 ir 4
mat_reducefillrate 1 - sumažina šėšėlio užpildymo reitą
mat_specular 0 - išjungia atspindžių apšvietimą
mat_trilinear 0 - išjungia trilinear filtravimą
mat_wateroverlaysize 16 - žemesnė vandens kokybė
mat_vsync 0 - išjungia vertikalią sinchronizaciją (VSYNC)
mp_decals 50 - kiek kulkų ar pan. bus rodoma
muzzleflash_light 0 - išjungia muzzleflashą
r_avglight 0 - išjungia vidutinį apšvietimą
r_cheapwaterend 1 - prastesnis vandens vaizdavimas
r_cheapwaterstart 1 - prastesnis vandens vaizdavimas
r_decal_cullsize 2 - kuo toliau objektas, tuo žemesnė kokybė
r_decals 0 - išjungia žaidėjų spray tagus
r_drawflecks 0 - išjungia kulkų poveikį
r_drawmodeldecals 0 - modeliuose išjungia atvaizdus
r_eyes 0 - iš žaidėjų modelių pašalina akis
r_lightaverage 0 - išjungia vidutinį apšvietimą
r_lod 3 - nustato modelių kokybę--nustatykite tarp -5 ir 5
r_occlusion 0 - išjungia okliuziją--prastesnė paveikslėlių kokybė, tačiau didelis FPS prieauglis
r_propsmaxdist 100 - žemesnė objektų fedingo distancija
r_rootlod 2 - žemesnė kokybė žaidime
r_shadows 1 - pasirinkite 0, kad išjungtumėte šėšėlius (nerekomenduojama)
r_teeth 0 - iš žaidėjų modelių pašalina dantis
r_waterforceexpensive 0 - išjungia aukštos kokybės vandenį
rope_averagelight 0 - išjungia vidutinį apšvietimą ropesuose
rope_smooth 0 - išjungia antialiasingą ropesuose
rope_wind_dist 0 - išjungia vėjo efektus
net_graphpos 2 - koreguoja netgraph poziciją ekrane
r_mmx 1 - Įjungia MMX procesoriaus palaikymą. Nedidelis fps prieauglis be kokybės praradimo
r_sse 1 - Įjungia SSE procesoriaus palaikymą. Nedidelis fps prieauglis be kokybės praradimo
r_sse2 1 - Įjungia SSE2 procesoriaus palaikymą. Nedidelis fps prieauglis be kokybės praradimo
r_3dnow 1 - Įjungia 3DNOW procesoriaus palaikymą (tinka tik AMD procesoriams). Nedidelis fps prieauglis be kokybės praradimo
r_decal_cullsize 0 - Ši komanda nustato rodomų objektų minimalų dydį pikseliais. Leidžia matyti paliktas kulkų skyles iš didelio atstumo. Labai mažas fps sumažėjimas, pagerina grafinius efektus
cl_smooth 0 - Ši komanda realiai tik mažina fps, o kokybė nepagerėja, dėl to ją galima drąsiai atjungti. Paprastai ji būna įjungta (cl_smooth 1)
fog_enable 0 - Ši komanda išjungia rūką, visiškai neturi įtakos granatų dūmams. Nedidelis vaizdelio kokybės suprastėjimas, didelis fps prieauglis
cl_allowupload 0 - Ši komanda uždraudžia siųsti failus į serverį iš tavo kompiuterio. Sumažina pingą.
r_lod 0 - Pagerina, arba pablogina, tolimo žaidėjo modelio kokybę. 0 – blogas modelis, daugiau fps, 5 – geras modelis, mažiau fps. Nedidelis vaizdelio kokybės suprastėjimas
cl_ejectbrass 0 - Išjungiame iššaudytų gilzių vaizdavimą. Nedidelis fps prieauglis
mat_picmip - nustato tekstūras 0 - high 1 - medium 2 - low
r_rootlod - nustato modelius 0 - high, 1 - med, 2 - low
r_shadowrendertotexture - 1 ijungia visu žaidėju šešelius
cl_crosshairscale 2900 - taikinuko dydis. kuo didesnis skaičius tuo mažesnis taikinukas ir atvirkščiai
jpeg_quality 100 - geriausia sreenshoto kokybė
net_graph 3 - rodo fps, pinga ir kita naudinga info
zoom_sensitivity_ratio .77 - awp jautrumas
mat_dxlevel 80 - dx levelis, kuo maziau tuo daugiau fps
sensitivity 3 - peles jautrumas
cl_downloadfilter nosounds - nesiunčia is serverio garsu
quit - išeiti iš žaidimo
rate 25000 - Nustato kiek duomenų/informacijos išsisaugai iš serverio kai prisijungi prie - į 14.4 prisijungimą, nustato tavo reitus į 1500 - 33.6k prisijungimui naudojama 3000 - 56k modemui naudojama 3500 - ISDN sturi būti 5000 - kiti greitesni prisijungimai turi būti tarp 5000 ir 9999
Tiesiog pamačiau ir norėjau pasidalinti